Korišćenje društvenih mreža – 5 kreativnih načina

0 0 0 0 0

Korišćenje društvenih mreža – 5 kreativnih načina

Mogućnosti za korišćenje društvenih mreža su mnogo šire nego što nam na prvi pogled izgledaju. Otkrivamo vam 5 najkreativnih.

#1. Planiranje odmora

Zbog toga što su neiskreni ili ponekad sveopšti, tradicionalni sajtovi za planiranje putovanje polako gube na popularnosti. Yelp je tako izgubio na kredibilitetu, nakon što je što se otkrilo da je kompanija plaćala korisnicima da pišu utiske. Foursquare je često bio plaćen od strane restorana kako bi reklamirao njihove usluge. TripAdvisor je davao preporuke koje su bile previše sveopšte, kako bi prišao što većem broju ljudi. Pa, gde onda možete da dobijete relevantne informacije prilikom planiranja svog putovanja? Instagram! Pretraživanjem lokacije na osnovu taga, dobijate realnu sliku mesta, njegove kulture, turizma, aktivnost, pa i vremenskih prilika, iz različitih perspektiva.

korišćenje društvenih mreža

#2. Regrutovanje top talenata

Mnoge kompanije koriste društvene mreže kao jedan od resursa za regrutovanje budućih zaposlenih. Kompanije Deloitte iskoristila je društvene mreže kako bi došla do talentovanih blogera, stvorila jaku online zajednicu svojih zaposlenih, širila sliku o svojoj kompaniji preko njihovih profila. I mnoge druge kompanije, sve se češće opredeljuju za ovakvu vrstu selekcije. Jer ako želimo nešto da saznamo o osobi, u savremenom društvu, to činimo na društvenim mrežama.

#3. Prijavljivanje kriminala

Umesto pozivanja broja telefona, zašto ne biste poslali tvit lokalnoj policiji? Brže je i neposrednije. U Monetereju, u Meksiku, mnogi ljudi koriste Twitter za prijavljivanje kriminala. Tako je u tom mestu nastao Twitter nalog koji služi upravo za prijavljivanje kriminalnih radnji koje se dešavaju u njihovom gradu.

korišćenje društvenih mreža

#4. Edukacija

Amsterdamska škola 4e Gymnasium uspešno je iskoristila Facebook timeline za angažovanje i edukaciju učenika na časovima istorije. Nastavnici i učenici koriste trenutnu naslovnu fotografiju kao centralnu temu u tom trenutku, dok se na timeline-u dodaju podaci i događaji vezani za konkretnu lekciju. Na taj način se učenicima pružaju i dobri vizuelni elementi kako bi se olakšalo pamćenje bitnih dešavanja i ličnosti iz prošlosti.

#5. Usmeravanje potencijalnih zaposlenih ka stranici o zaposlenju

Kompanije Goldman Sachs odbacila je sve tradicionalne društvene mreže za zapošljavanje poput Indeed-a  ili LinkedIn-a. Umesto toga oni su se oglašavali na muzičkoj aplikaciji Spotify i na taj način doprli do velikog broja mladih ljudi. Kampanja je imala za cilj da mlade odvede do njihovog veb-sajta gde ih je sačeo kratak kviz koji je i jednim i drugima dao podatke o tome da li je osoba koja ga je rešavala potencijal za kompaniju i ako jeste, za koju poziciju posebno.

 

Preuzeto sa: Entrepreneur.com

 

Potrebna vam je stručna pomoć oko izgradnje vašeg brenda na društvenim mrežama ili nemate vremena za planiranje strategija? Kontaktirajte nas! Bićemo i više nego srećni da učestvujemo u stvaranju još jednog uspešnog brenda.