Korišćenje hashtagova na Facebooku, Twitteru i Instagramu

0 0 0 0 0

Korišćenje hashtagova na Facebooku, Twitteru i Instagramu – optimalan broj

Hashtagovi mogu imati jako bitnu ulogu u podizanju organskog dosega postova na društvenim mrežama, ali samo ukoliko ih koristimo na pravi način. Korišćenje hashtagova zahteva da obratimo pažnju na kojim mestima ih koristimo i koliko često, jer u suprotnom rezultati neće biti onakvi kakve smo očekivali. Kako bi pomogao korisnicima društvenih mreža, TrackMaven je nedavno analizirao preko 65 000 postova na Twitteru, Instagramu i Facebooku kako bi odredio optimalan broj hashtagova u postu za svaku navedenu društvenu mrežu.

Twitter

Korišćenje hashtagova na Twitteru, u praksi je do sada, pokazivalo da dva hashtaga u tekstu postižu najbolje rezultate u smislu engagementa, ali i da korišćenjem više od toga on značajno opada.

Međutim, najnovija istraživanja TrackMavena pokazuje da tvitovi sa samo jednim hashtagom generišu mnogo veći engagment od drugih, prosečno 90 interakcija po postu.

korišćenje hashtagova

Instragram

Hashtagovi su ključni deo svakog Instagram posta. Možemo dodati do 30 hashtagova na jednom postu, ali generalni savet je bio da je 11 hashtagova ipak najbolja praksa.

TrackMaven smanjuje i ovaj broj, i pronalazi da postovi sa 9 hashtagova su postižu najbolje efekte na platformi.

korišćenje hashtagova

Facebook

Brojne su debate o tome da li i koliko su hashtagovi uopšte bitni na Facebooku. Podaci TrackMavena pokazuju da je jedan hashtag na Facebook postu najbolje rešenje ukoliko odlučimo da ga uopšte koristimo, dok engagement drastično opada ukoliko post uključuje više od šest hashtagova

korišćenje hashtagova

Čitav tekst pročitajte na: Socialmediatoday.com

 

 

Potrebna vam je stručna pomoć oko izgradnje vašeg brenda na društvenim mrežama ili nemate vremena za planiranje strategija? Kontaktirajte nas! Bićemo i više nego srećni da učestvujemo u stvaranju još jednog uspešnog brenda.