Tviter saveti uspešnih lidera

Uspešne kompanije, a posebno njeni lideri, vremenom su uvideli da Tviter itekako može biti moćna i veoma efikasna marketinška alatka, ukoliko se koristi na pravi način. Prethodnih godina koristili su Tviter kako bi ostali povezani sa svojim zaposlenima i korisnicima, a najbolji od njih su uspeli da iskoriste ovu platformu stvarajući veliki marketinški efekat.

tviter saveti

Ovo su neki od top Tviter saveta i navika uspešnih lidera danas:

1. Kreiranje personalne komunikacije

Uspešne kompanije i ljudi na njihovom čelu koriste Tviter kako bi na brz i efikasan način prenele poruku uglavnom na neformalan način, jer, moramo priznati, teško je biti previše formalan u tvitu. Oni zapravo na ovaj način selektuju informacije izbacujući one poslovne ili previše komercijalne. Osim toga, stavljanjem u prvi plan tvitova postavljenih od strane direktora kao pouzdanog pojedinca, veće su šanse da  korisnici stvore emotivno povezivanje kako sa njima, kao pojedincima, tako i sa brendom koji predstavljaju.

2. Izgradnja odnosa

Direktori i drugi poslovni lideri koriste Tviter kako bi efikasno podsticali izgradnju veze sa online zajednicom svog brenda.  Ljudi koji prate ove lidere žele da ostanu povezani sa njima i prate njihov rad kako bi pročitali neki od njihovih zabavnih tvitova ili dobili neku od „insajderskih“ informacija. Tviter nije platforma za prodaju brenda, ali je odlična za stvaranje mreže zainteresovanih pojedinaca koji podržavaju brend i izgrađuju lojalnost. A ta lojalnost je upravo stvorena kroz interakciju na mreži, praćenje i angažovanost.

3. Deljenje fotografija

Tviter je idealna platforma za razmenu fotografija koje mogu pospešiti privlačnost kompanije među postojećim klijentima ili čak privući nove kako klijente, tako i kupce. Vodeći pojedinci u kompanijama rade na predstavljanju one personalne strane kompanije pozivajući zaposlene da podele fotografije koje predstavljanju šta za njih znači rad u toj poslovnoj zajednici ili neke detalje iz svakodnevnog radnog dana.

4. Obaveštavanje korisnika

Korisnici koji prate profile direktora ili menadžera kompanija na Tviteru obično žele da prvi budu obavešteni o određenim novinama vezanim za kompaniju ili određeni proizvod, promociju ili događaj, a redovno tvitovanje koje informiše i zabavlja pratioce, držaće ih u konstatnom iščekivanju novih informacija.

Poslovni lideri prepoznali su moć Tvitera a ako tome pridodamo i podatke da se u 2016. godini pošalje više od 500 miliona tvitova u svakih 24 časa, ova platforma je zaista vredna razmatranja u poslovnoj i marketinškoj strategiji svake kompanije.

 

 

Preuzeto sa: Social Media Today