Kreiranje vizuelnog sadržaja – Zašto je bitno i kako da ga koristite na pravi način

0 0 0 0 0

Kreiranje vizuelnog sadržaja – Zašto je bitno i kako da ga koristite na pravi način

Ljudi su prirodno povezani sa vizuelnim sadržajem. Milenijumima smo koristili vizuelne signale, kako bismo razumeli svet oko sebe i oslanjali smo se na slike kako bismo brže i jasnije komunicirali. Kao rezultat toga, naš mozak obrađuje vizuelne informacije 60 000 puta brže nego tekst. Studije su pokazale da ljudi zapamte 65% vizuelnih podataka u poređenju sa sa samo 10% tekstualnog sadržaja.

Sledeće statistike govore u prilog tome:

  • Vizuelni sadržaj ima 40 puta veće šanse da bude deljen na društvenim mrežama
  • Facebook objave sa fotografijama imaju 2.3 puta veći engagement
  • Tvitovi sa fotografijama pokreću 150% više retvitova od onih bez fotografija
  • Objave koje sadrže video privlače skoro 300% više dolazećih linkova
  • Početne stranice na sajtovima koje sadrže video povećavaju konverzju za 86%.

Ukoliko planirate da svoje preduzeće predstavite na društvenim mrežama, ili svoje dosadašnje predstavljanje poboljšate, uhvatite se u koštac sa stvaranjem fotografija i  videa, koje vaše fanove neće ostaviti ravnodušnim. Pročitajte sledeće savete kako da u tome i uspete.

#1 Oraspoložite se

Mood boardovi su odličan način da se organizuju kreativne ideje i da se podstiče inspiracija, što može uštedeti vaše dragoceno vreme na projektu. Stavljanje na jedno mesto gomile vizuelnih predloga može vam umnogome pomoći da se fokusirate na ono što zaista želite od svog kreativnog tima. One zapravo predstavljaju jedinstveni kolaž fotografija, tekstova i objekata različitih boja, dizajna, materijala. Na osnoviu svega prikazanog, kreativni tim razvija svoju ideju, kombinujući ono što im je predstavljeno na tabli.

kreiranje vizuelnog sadržaja

#2 Uradite sami

Ukoliko nemate veliki tim iskusnih kreativaca, niti budžet da zaposlite frilensera, postoje brojne „uradi sam“ alatke koje mogu pomoći u kreiranja fotografija, infografike i videa za vaš sadržaj. Neke od alatki vredne pažnje uključuju Animoto, koji vam omogućava da brzo pretvorite svoj video ili fotografije u visoko kvalitetan mini film. Piktochart je jednostavan program za kreiranje infografike, dok uz pomoć  Illustrioa mogu se kreirati visoko kvalitetne i jedinstvene ilustracije za prezentaciju, infografiku, video i druge vizuelne sadržaje.

#3 Sarađujte brže

Alatka poput  Hightail dozvolja direktne povratne informacije na specifičnim vizuelnim sadržajima. Klijentima ili kolegama dozvoljeno je na ovaj način da ostavljaju sugestije vezane za vizuelni sadržaj direktno i na taj način ubzana je komunikacija i štedi se vreme izrade.

#4 Upoznajte svoje kanale komunikacije

Kada kreirate svoj vizuelni sadržaj jako je bitno da razmišljate o tome ko je vaša publika i koji sadržaj je adekvatan za nju. Video od dva minuta je dobro rešenje za vaš veb-sajt, ali da li je i isto tako dobar za društvene mreže? Uz određene izmene, da! Razmislite o tome, da trajanje videa skratite ili pretvorite u gif. To bi bilo idealno rešenje za društvene mreže poput Facebooka ili Twittera.

kreiranje vizuelnog sadržaja

#5 Svi ste u tome

Kreativni proces nije gotov onog trenutka kada se vaš sadržaj podeli na društvenim mrežama, isto tako kreativni tim nije jedni koji može davati dobre ideje za vrstu sadržaja koji će se deliti. Razgovarajte sa drugima u svom timu, uključite ih u proces predstavljanja vašeg brenda online. Nekada najbolje ideje leže tamo gde se najmanje nadate.

 

Preuzeto sa: Socialmediatoday.com

 

Potrebna vam je stručna pomoć oko izgradnje vašeg brenda na društvenim mrežama, kreiranja vizuelnog sadržaja ili oglašavanja? Kontaktirajte nas! Bićemo i više nego srećni da učestvujemo u stvaranju još jednog uspešnog brenda.